Det var väldigt längesen

Det har vart väldit uppochner det senaste veckorna det känns som att det hänt mer i mitt liv dessa veckor än det gjort alla år på grundskolan tillsammans. Har väldigt mycket plugg att ta tag i nu framöver och vet inte alls hur det kommer gå känns som jag lägger mindre och mindre tid på skolan för varje dag som går men samtidigt händer det så mycket annat roligt och det känns verkligen supersuper bra med kompisarna i klassen och skolan och allting. Längtar till skolan varje dag för det känns så nytt fortfarande. Samtidigt som det känns bra är det så många andra jag saknar och aldrig träffar och det känns verkligen hemskt får ont i magen av att tänka på det. 
 
Iallafall var alla tjejerna här på brunch imorse och det var sjukt mysigt har saknat att ha sleepover med massa mat och prat. Imon är vi lediga men jag måste in till skolan en snabbis iallafall eftersom vi har no-prov på måndag och jag glömde självklart boken. 
Är verkligen jäääätte sugen på att börja blogga igen för jag tycker faktiskt det är väldigt kul så ska försöka ett tag iallafall, kanske byter till Nattstad om blogg.se är för krånligt. Här är lite bilder från senaste veckan, puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback