Fyra favoriter

The vampire diaries

The Vampire diaries är en "vampyr serie" och handlar om Elena som är en helt vanlig tonårs tjej tills hon träffar på stephan och den har lite samma stuk som twilight men är lite "mognare" tycker jag iallafall. 
Länk  HÄR  
 
 The OC

The oc började jag kolla på för jätte längesen men det är iallafall en typisk tonårs-serie och jag älskar den! 

länk HÄR 
 
Desperate housewifes

Inte en favorit-serie från min sida men jag gillar att kolla på den ibland när jag bara känner för att se något. 
 
länk HÄR 
 
 Grey's Anatomy

Trodde inte alls att jag skulle gilla denna när amanda och Ingrid tvinga mig att kolla haha men den är så jäkla bra! Ni måste se denna om ni inte redan gjort det!

länk HÄR 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback