December.

Har verkligen kommit in i julstämmning redan haha, har köpt första julklappen och lyssnar på jullåtar! Känns som att det var alldeles nyss jag började på Hvit men har ju faktiskt gått nästan ett helt halvår? Känns helt sjukt verkligen och det får mig att få lite panik när allt går så fort, hinner inte ens tänka. Längtar jätte mycket till Jullovet och Tobago och New York men faktiskt så längtar jag tills nästa gång jag ska få vara hemma på jullovet jag saknar att ha mysiga dagar med vänner och dricka varm choklad och fira nyår! Men självklart ska det bli jätte roligt att få komma iväg! Är jätte taggad för att få känna julstämningen i New York och sen få ligga på en strand under nyår! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback